12 Eylül 2010 Pazar

BenSanırımBirHuniOldum.

 Değişik insanlarla tanışıyorum. Gerçekten değişik ama... O bildiğiniz türden insanlar değil, bence nirvaya kavuşmuş ya da nirvana ona, anlayamadım. Deliler ve akıllılar aralarındaki farkı bulamıyorum. Sorun kimde? Hayaller diyor, gerçek olur diyor, kurmalısın diyor...
 Ama bi acayip diyor, etkiliyor. İnanmam, kurmam, gerçekleşebileceğini gıdım düşünmem. Ya zamanlaması süper ya da deli(?) ya da ben deliriyorum. Boşluk ani, ihtiyaç nedir bilmiyorum ama kafa karıştırıyor. Sonucu bulamıyorum. Matematiğim de berbattır zaten! Çarpım tablosu bile bilmeyen ben bu işlemin içinden nasıl çıkarım ki? Topluyorum,çıkarıyorum, çarpıyorum , bölüyorum, parçalıyorum, lime lime ediyorum... Yok ben bu işin içinden çıkamıyorum.
  Hayal kurmalı mıyım? 
  Peki ya gerçek olmazsa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder