4 Temmuz 2010 Pazar

KendimleGururDuydum.

   Niye ben istediklerimi yapmayı bir türlü beceremiyorum yahu... Altı üstü bir e-mail atıcaktım Ceyhuncuğuma, halbuki ne de döktürmüştüm yazık oldu cânım e-maile. Adam akıllı bir fan bile olamıyorum yazık valla bana o kadar yaz e-maili ama yollayama! Ama anlamadım ki nasıl yollanıyor acaba ?? Yok yok ben gerçekten beceriksizim...
   
   Bir insan bu kadar da beceriksiz olmaz ki ama... Ne istesem yapamıyorum bu ara benim üstümde kesin nazar var, yok yok kesinlikle var:) Kara büyü falan yapmış olmasınlar bana?? Böyle başarımı(!), mutluluğumu(!), şanımı(!), şöhretimi(!) falan kıskanan zalım insanlar...:) Yok be kim ne yapsın beni? Ama mantıklıda gelmiyor değil hani,evet evet kesin benim üstümde nazar var, hemen Fethiye Teyze'ye koşmalıyım bi okuyup üflesin bakalım düzelicek mi? Merakla bekliyor olacağım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder