7 Temmuz 2010 Çarşamba

Telaaşşşş!!!

   Düğüne gitmek ne kadar zor iş, hele ki düğün sevdiğiniz birininse... Of düğün 1 Ekim'de ama beni şimdiden ne giysem, aman saçımı nasıl yaptırsam, topuklu ayakkabı mı giysem yoksa daha spor bişiler mi giysem, siyah mi giysem yok efendim açık renk mi giysem, makyajımı nasıl yaptırsam, saçlarımı açsam mı yoksa toplasam mi, hadi saçları açtık diyelim maşa mı yaptırsam düz mü bıraksam derdine çoktan düştüm bile... Kadın olmak gerçekten zor, sanki beni alıcaklar düğünde bu ne telaşsa artık... Yok yok giyinilmeli herkes giyicek de ben orada paçoz paçoz mu dolaşıcam? Off ama ne giyicem ben? Gerçekten çok sinir bozucu hiç bir şeye karar veremiyorum. Topuklu ayakkabı giymek istiyorum, benim 'Bihter'den, 'Nihal'den, 'Firdevs Hanım'dan ne eksiğim var? -Denize nazır bir yalı olsa gerek :)- Ama hayatı boyunca hiç topuklu ayakkabı giymemiş olan ben için sanırım bu durum gerçekten ilginç ve zor olucak... Nasıl görünceğini çok merak ediyorum. Zaten kadın gibi yürümeyi hiç beceremezken topuklu ayakkabıyla nasıl yürüyemiyeceğimi hayal bile edemiyorum... Topuklu ayakkabıyı geçtik o kadar kokoşken neye benzeyeceğim acaba? Ayy umarım elbiseler üzerimden kaçıp gidecekmiş gibi durmaz:) Yok yok paniğe gerek yok düğün gelecek, ben güzelce giyineceğim, içeri giricem herkes dönüp bana bakıcak 'Bu kim acaba?' dicekler sonra vals eşliğinde prensle dans dans dans... Oha ne diorum ben ya...:) Yok bi de saat 00.00 da 'Kül Kedisi'ne dönüşeyim, Ziyagil ailesinden eksik kalmayacak topuklu ayakkabımın tekini merdivende falan düşüreyim de tam olsun bari:) .Tamam Armağan sakin daha 1 Ekim tarihine çok var bu işin de üstesinden gelicez süper ve ötesi bir düğün bizi bekliyor.  :):)

  Aaa sadece düğünü düşünüyorum ben de bunun bir de kına gecesi var yaa... Aman Allah'ım sar baştan yine her şeyi:) Kına gecesinde ne giyicem simdi ben? Acaba saçlarımı nasıl yaptırsam? Bana krem rengi çok yakışır o renk bir şeyler mi alsam? Makyajımı bronz renk yapsam daha güzel olur sanki... Ooo bu böyle uzar gider düğün gelse de bari kafamdaki bu soru işaretleri gitse artık...! :)

 *Aman Allah'ım çok panikledim, düğün benim olsa halimi düşünemedim bile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder