18 Kasım 2011 Cuma

Hoşgeldin gerginlik, ne zamandır yoktun yahu özlettin vallahi. Gel gel otur bi' çay koyayım.

 Hayat tam da ''büyük ev ablukada''nın şarkıları gibi; anlamlı, saçma, eğlenceli, karışık, duygu karmaşası, hızlı, yavaş, duygusal, gerçekçi, samimi, şalalalalalala...
 Sınavlar, koşuşturma, erken kalkma derken ruhum, bedenim, yer bi' yerim yoruldu. Sonucunda tam 5 gündür istisnasız hergün saat 8de kalktım ve okula gittim, dile kolay... Bir de bunlar yetmezmişcesine 10 sınava girdi bu bünye, bana sor çektiğim acıyı bana sor... İşte tam da bu sebeptendir diye düşünüyorum bir bunalımdan çıkıp diyerine girmelerimin.  Bir yandan *Anlambilim sınavında *eşdizisel anlam sorusuna örnek olarak ''it oğlu it'' cevabını vermemle birlikte kişiliğimi saklayamamamın verdiği saçma gurur bir yandan ikinci kez almama rağmen bok gibi geçen *Göktürkçe sınavımı düşündükçe mal olduğum gerçeğine gün geçtikçe inanmaya başlamam beni benden alıyor a dostlar. Sonuç olarak gerginim, gerginsin ve gerginler.

O zaman dinleyelim ve rahatlamaya çalışalım gençler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder