17 Mayıs 2011 Salı

Bu alış veriş çılgınlığı falan değil, tamam mı!

 Ben çıldırmayayım da kimler çıldırsın a dostlar deyin bana! Tam tamına 2 haftadır gitmediğim-gezmediği mavi jeans mağazası kalmadı, yok yok yok... Günlerce yollar mı yürümedim, alış veriş mağazalarında fink mi atmadım, babetler giyip ayaklarımı mı parçalamadım, yağmurlar da çamurlar da mı kalmadım, O'nu bulmak için neler yapmadım ki. Ama bulamadım :(
  Tek amacım O'na ulaşabilmekti...
  Aslında bir ara O'na çok yaklaşmıştım, askıda öyle güzel öyle çekici duruyordu ki anlatamam. Yanına gittim, dokundum, üstüme tutup aynaya baktım, muhteşemdi. Ama kötü sona yaklaşmıştım biliyordum beden bölümüne baktım bide ne göreyim xs, beynimden vurulmuşa döndüm benim gibi devanası bir insana bu mini mini xs gömlek nasıl olucaktı? Daha ümit kesmek için çok erkendi, hemen görevliyi çağırdım ve o malum soruyu sordum: 'Bu muhteşem şeyin m'si var mı?'. Cevap gecikmedi, sanki çok da umrundaymış gibi suratına üzgün bir ifade katan görevli: 'Malesef O tek kaldı.', işte asıl şoku o an yaşadım.Nasıl bitirirlerdi benim beğendiğim gömleği? Neyse yinede içimde ufak bir umut ışığıyla kalktım Doktorlardaki mavi jeans mağazasına gittim ama cevap aynıydı, g.t kadar Eskişehir'de kim alıyordu ulan bu gömlekleri?! Kan resmen beynime sıçradı, kırmızı görmüş boğa gibi etrafa agresif bakışlar saçarak oradan ayrıldım. İçimde kalan ufacık umut Ankara'da bulmaktı ama bugün onada çomak sokuldu ve havası pıııssss diye sönüverdi... Yahu internet satışında bile bulamadım xl kalmış sadece devanasıyız dediysek o kadar da değil!
İşte o muhteşem sey.
  Neyse hala umudum var fakat tabi o ilk anın heyecanı kaybolmadı değil. Ama buradan size söylüyorum eyyy o muhteşem şeye sahip paçoz kızlar, innşallah param param parçalanır üstünüzde o gömlek! İnnşallah ayağınız takılır bok dolu çukura düşersiniz, kalkayım derken kocaman bir kamyonet çarpar havada 312940329 takla ata ata düşersiniz yere! Tamam bu laflar biraz ağır olmuş olabilir ama istiorum ulan işte bana yâr olmadı o gömlek size de olmasın paçozlar, hıh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder