16 Mayıs 2011 Pazartesi

Hayat ne garip maymunlar falan...

 Çok afilli bi şeyler yazacağımı zannetmeyin, çünkü yazmayacağım. Tamam başlıyorum ya allah ya süphaneke amin. Bugün okuldan arkadaşım B.Mine ile A.O.Ç. Hayvanat bahçesine gittik, şimdi size aman şöyle eğlendik aman böyle güldük, şunları yedik, şu kadar yürüdük falan diye anlatmıycam korkmayın fakat güne dair ne hatırlıyorsun derseniz ki demezsiniz ama ben yinede söyleyeyim 'bir çift göz'. Asıl enteresan olan durum bu gözlerin bir şempanzeye ait olmasıydı. Çok değişik bir hayvandı ya, insanın gözünün içine melül melül bakmalar falan. Benim bildiğim maymungiller gayet sevimli, hareketli, vur patlasın çal oynasın hayvanlardır ama bu şempanze resmen hayatın sillesini yemiş on çocuk babası işsiz yaşlı bir amca gibiydi doğasındaki o yaşama sevinci ölmüş yaw...  
Valla bende duymadım, görmedim ve bilmiyorum.
  Neyse bütün gün şebeklik yapan ben bu on çocuklu işssiz amca kılıklı şempanzeyi görünce resmen yaşamdan soğudum hayvana bakarken Ferdi Tayfur en acıklı ve iç daraltıcı şarkılarından birini söylüyordu, kader ağlarını örmüştü artık yapılabilecek fazla bir şey kalmamıştı  ben hep o gözleri düşünecektim... Evet adamın gözleri aklımdan çıkmıyor sürekli fonda acıklı Ferdi şarkıları çalıyor. Valla çok madurum ya, uyuyamıyorum rüyalarıma girecek diye. Çok korkuyorum ahali bu şempanzeye napıyor olabilir ya hayvanat bahçesinde? Düşündükçe türk filmlerindeki topun inşaata kaçma sahneleri gibi ne bileyim Nuri alço'nun 'Amca baba yarısıdır.' replikleri gibi sahneler canlanıyor gözümün önüne. Lütfen bana sen 'Fesatsın Armağan!' deyin bunu bana deyin çok ihtiyacım var buna, ama yinede ben diyim size hiç gençler hiç hayıra alamet değildi o gariban hayvanın acılı bakışları... Yapmayın o gariban şempanzeye ne yapıorsanız yahu valla çok acılı görünüordu... Acılı görünmesi için bir sebep yok, yani sonucunda yediği önünde yemediği arkasında hayvanlar onlar kesin özel hayatında problemleri var, kesin. Sevelim biz o şempanzeyi ya bağrımıza basalım yazzık çok acılı bakıyor onu bu Ferdi havasından çıkarıp apaçi dansı moduna sokalım onun doğası bu. Eğlensin garibim. Bende şu melül melül bakan acılı gözlerden kurtulayım.
  Benim yorumlamam bu kadar hadi hayırlı işler.

1 yorum:

  1. Diyorum,hazır mısın?
    Fesatsın Armağan!
    Ayrıca da,hayvan ne kadar doğası gereği mutluluk saçan bişey olsa da,ben de doğası gereği zıpır,gülme manyağı bi tip olsam da koysan bi kafese,gelen izlese,bişey söylese,baksa,gülse,onu yapsa,bunu yapsa ben de o memur kılıklı amca olurum yani.sorun yok,her şey yolunda dostum:D

    YanıtlaSil