27 Mayıs 2011 Cuma

veda

Sevgili 'Hüseyin Berk', lafa nasıl ve nereden başlasam bilemiyorum. Seninle geçirdiğimiz yaklaşık olarak bir yıl acısıyla tatlısıyla gerçekten güzeldi; gezdik, gördük, eğlendik... Biliyorum bir yıl dile kolay, fakat artık bu ilişkiyi yürütemiyorum. İlk başlarda çok heyecanlıydım, mutluydum gözüme çok çekici ve güzel görünüyordun ama günler ayları kovaladıkça gözümün önündeki perde kalktı ve işin renginin öyle olmadığını anladım. Ya bunları söylemek hiç kolay değil inan fakat bu ilişkiyi daha fazla yürütmek istemiyorum. Evet iyi niyetli olduğunu ve aslında seni bu hale sokanın da ben olduğumu biliyorum fakat artık senden utanıorum be Hüseyin Berk, insan içine çıkamaz oldum inan. Ne yapsam ne etsem ordan burdan pırtlıyorsun, sıkıldım bu durumdan çok.
gelecekte böyle olmamak için ayrılmalıyız :(
gelecekte ben.
 Daha fazla sözü uzatıp, işi yokuşa sürmeyeceğim. Senden ayrılmayı kafama koydum bi kere ve bunu yapıcam. Artık magazin programlarını, Fashion tv'yi izleyemez, utançtan aynalara bakamaz oldum. Kendime bu eziyeti daha fazla yapmama kararı aldım. Önümüz yaz seninle vedalaşmazsam o güzel deniz,kum,güneş üçlüsünün tadını nasıl çıkarabilirim, nasıl plajlarda fink atabilirim?
 Beni bu haklı savaşımdan döndürmek için eminim ki çok uğraşacaksın, evet farkındayım benim için de zor zamanlar olacak bu ilk zamanlar ama başaracağım ve senden kurtulacağım.
 Bugün itibariyle bu haklı savaşımın ilk adımı olarak diyet-spor ikilisine başlıyorum ve 5 kilo verene dek bıkmadan usanmadan çalışıyorum. O eski kotlarıma giricem ulaan kimse engelleyemez beni! Aynalarla yeniden barışıcam, fit muhteşem vücuduma kavucam!
 Bana zaman ayırdığın için teşekkür ederim Sevgili Göbeğim Hüseyin Berk, sakin arama beni arkadaş falan kalmak istemiyorum.
                                                                                                               sanırım yinede bazen seni özlicem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder