18 Temmuz 2011 Pazartesi

Hiçbir şey

 Fark ettim ki uzun ama çok uzun zamandır canım bloguma hiçbir şey yazmamışım. Hemen işe koyuldum ''Bi' şeyler yazmalıyım, bi' şeyler yazmalıyım!'' diye düşünürken aklıma hiçbir şey gelmedi evet gerçekten de aklıma hiçbir şey gelmedi bende hiçbir şeyi yazma kararı aldım.
  Hava sıcak arkadaşlar çok garip değil mi temmuzdayız ve hava sıcak nesi garip amına koyım gayette normal bişi bu bundan bahsetmenin bence mantığı yok hepimizz soyun dokun oturuoruz evimizde işte hemen bu konuyu açmadan kapatalım.
 Eveet okullar kapandı ve tatil başladı muhteşem ve ötesi bir ikinci sınıf macerası sona erdi pek fazla burda da anlatılcak bir şey yok. Bok gibi notlarla Ankara'ya geri geldim işte... Bildiğiniz Eskişehir falan -laf aramızda Eskişehir'i de özlemedim değil ha!-.
 Allah'ım bi' şeyler yazmalıyım ama!
 Arkadaşlar evrende ''aşk'' diye bir kavram var bilir misiniz? Tabii ki bilirsiniz, kim bilmiyor ki... Her yerde ''aşk'': kitaplarda, şarkılarda, filmlerde, dizilerde, resimlerde, fotoğraflarda, sokakta, okullarda... Sanırım bu kadar her yerde diye biz onu göremez olduk ya da biz artık ''aşk'' olduk. Bir şeye ne kadar bakar ne kadar arar olduysak hep duyularımızda hissizleşmeye sebep oldu. Bizler kendi yarattığımız aşkın esiri olduk ve onun için acılar çektik. Ohaaa ne diorum yahu ben?! Yok yok ''Aşk bıdı bıdı bıdı'dır.'' felsefesine hiç girmemek lazım o bana beden olarak baya bi' büyük gelir bence.
 Yok yahu ben hiç yazma havasında değilmişim anlaşılan onun için en mantıklısı sessiz kalıp ''cool'' tarzımdan(!) ödün vermeden sakince oturayım.
 Evet ben ''saçmalama kraliçesi Armagadon'' Yunan tanrılarının en ama en saçma tanrısıyım ki bugünlerde en çok bana tapılıyor. Her yerde diri vücudumu sergilediğim muhteşem heykellerim var. Heykeller çok ama çok estetik... Kullağımda dev dj kulaklıkları, elimde bir Burger King Steakhouse menü, altımda son model bir scooter. Çok seksi ve tapılası bi' şi falanım. Bence susmalıyım ve sustum.

 Beni susturamazsınız ben Armagadonum en çok bana soracaksınız!
 Bu şarkıda benden size gelsin: dinleyin hadi pampişlerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder