22 Temmuz 2011 Cuma

Şanssız mıyım ne?!

 Ben dünyanın en şanssız insanıyım arkadaş, bunu gün geçtikçe daha da iyi anlıyorum. Yahu nedir bu şanssızlıkla aramızdaki kanki havası, sürekli bir enseye şaplak göte parmak haller falan!
 Neyi beğensem, neyi istesem kesin bir bokluk çıkıyor: ya satılıyor ya bedeni kalmıyor ya öyle bir şey henüz Türkiye'de üretilmiyor ya da otan boktan sebepler oluyor yani bi tutturamadık.
Bahsi geçen muhteşem tablo!
 Bugün ''limango'' denilen sanal mağazadan bi' tablo beğendim ama öyle böyle beğenmedim ya resmen taptım tabloya... Muhteşem ve ötesi bi' şeydi çok da pahalı değildi buna rağmen ekranda tablonun fotoğrafı tam 1 saat düşündüm, arkadaşlarımdan almam için gaza getirmelerini istedim ki geldim de 1 saat sonrasında. Yeni çıkmış olduğum evimde yatacak bir bazamın olmamasını, bir giyisi dolabının bile olmamasını, evin bir ton masrafının olmasını ve 2 aydır sadece asgari borcunu ödeyebidiğim kredi kartı borcumu ve ev kiramı falan hiçe sayarak o tabloyu almaya odaklanmıştım. ''Almalıydım ulan o tabloyu, o benim olmalıydı!!'' Artık amacım belliydi ve hemen tablodan bir tane sepetime ekledim ve ödemek için onay düğmesine bastım, karşıma çıkan bütün zorlukları (isim, soyisim, adres, telefon numaraları, tc no...) alt etmiştim olay sadece kredi kartı bilgilerini vermeye gelmişti. O da ne? Taksit seçeneği de var ve fiyat değişmiyor aman yarebbi dünyalar benim oldu ulan şansıma ne oldu falan havalarında seçtim hemen 3 taksit seçeneğini ve koyuldum bilgileri yazmaya kradi kartı numarası:xxxxxxxxx, kartın sahibi: ARMAĞAN IŞIK, son kullanım tarihi: xx/xx, güvenlik numarası: xxx doldurdum bütün istenilen bilgileri ve tamam deyip onayladım. Artık mutludum lan almıştım tabloyu, yani sanırım. Ekranda kocaman bir ''HATA'' yazsını görene kadar.. Lan benim online şifrem gerekiormuş ve o bende yok giriorum kartın online bankacılığına numaran kayıtlı değil diyo çıldırıcam! Bir numara veriyor arıyorum 37432 saat telefonda beklettikten sonra açan hanım kızımızında diline motor takmişlar maşallah dediğinden bişi anlamak için nefes almadan dinlemek lazım, velhasılkelam oda vermedi şifreyi gidip bankamatikten halletmem lazımmış. ''Hassiktir ya! Sıçarım böyle işin içine hava zaten 50 derece ben bide çıkıp onu alıcam, nah alırım kalsın lan almıorum tablonuzda sizin olsun, hevesimin içine sıçtınız!'' dedim ve bu anımda böyle bitmiş oldu. Bu kadardı sonuç olarak şanssızım yani. bu kadar, SON.
Bu şarkı da Müslüm Babadan bana gelsin be! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder