31 Temmuz 2011 Pazar

Kim kimdi ki?

 Bir hafta önce hayatıma dair çok radikal kararlar aldım a dostlar. Artık daha mutlu, daha huzurlu, daha delidolu, daha bi' başka olacağım ki oldum bile.
 Anlayacağınız tekrar mutluyum, mutlusun ve mutlu, mutluyuz ulan...!
 Asıl konumuz mutluluğum değil ama pampişlerim, asıl konu şu bir haftadır beynimin içinde cinsel ilişkiye giren milyonlarca ''isim''... Tam beş gün içinde 347.994.327 kişiyle tanıştım,  inanmazsınız ama ben bunu yaptım. Yaklaşık bir buçuk aydır dışarıya adam gibi çıkmayan asosyal arkadaşınız Armağan beş gün boyunca sosyallığın dibine vurdu. Ama her şeyin fazlası zarardır yavrularım. Şikayet etmiyorum yahu aksine çok güzel bişi bu amma ve lakin ki öyle olamadı işte,  uzun zamandır beynimi kullanmak için pek bir uğraşım yoktu ondan olsa gerek biraz yosun tutmuş, mallaşmış falan bildiğin zorlandım insanların isimlerini aklımda tutmakta. Beynimde bir kaos havası var, çok rahatsız edici be!
 Aklımda tutamıyorum hiç bir ismi! Doğru söyleyeceğim isimi derken iyice her şey birbirine karışıp bombok oluyor. Tamam her şeyi geçtim ezberlerim herhalde de son noktayı koyan  kısım ''Özgün'' ve ''Özgür'' isimli birebir aynı olan ikiz kardeşler olsa gerek zaten isimleri ezberleyene kadar göbeğim çıktı bu seferde birbirlerinden ayırmaya geldi sıra. Off gerçekten zor iş bunlar bebişlerim hiç bulaşmayın siz böyle şeylere oturun evinizde uslu uslu kitabınızı okuyun, müziğinizi dinleyin, soğuk içeçeklerinizi yudumlayın falan işte böyle şeylerle beyni yormamak lazım yazık ona da canıım. Kıyamam ben beyinlerimize, yerim ben o minnacık beyin girinti çıkıntılarınızı be! Dikkat edin kendinize durmak yok asosyallığe devam. Bugünlük bu kadar gelişmelerden haberdar ederim öptüm bay.

* Ha bi de burdan rahmetliyi anmasam bi' yerim şişerdi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder